Friday 30 October 2009

PERANG WEH...

KELANTAN KATA...

Kelantan tidak rela dibaham Singa Utara

KOTA BHARU – Kelantan tidak mempunyai banyak pilihan dengan ketiadaan penjaring utamanya Indra Putra Mahayuddin dalam senarai kesebelasan pemain yang akan turun menentang Perlis malam ini.

Mungkin ia sedikit melegakan Perlis, bagaimanapun, kelibat beberapa pemain Kelantan yang lain perlu diberi perhatian oleh pengendali pasukan Singa Utara itu untuk tidak tersungkur di gelanggang sendiri.

Tanpa Indra, bebanan getir itu terarah kepada Norfarhan Mohamed dan Khalid Jamlus dalam mencari gol kemenangan ketika harapan penyokong Kelantan makin menggunung.

Norfarhan, seorang penggempur yang juga produktif, sedar bebanan yang digalasnya dan bertekad untuk mencipta sejarah bersama skuad Kijang dengan peluang beraksi di peringkat akhir kelak.

Dia berharap dapat mempamerkan aksi terbaik dalam perlawanan yang amat penting malam ini dan mengimpikan menjadi sebagai salah seorang penyumbang utama kemenangan.

“Saya atau sesiapa sahaja yang menjaringkan gol itu tidak penting. Bagi kami, menumpaskan Perlis pastinya satu kenangan yang tidak akan dilupakan,” jelasnya.




PERLIS KATA.....


Singa mahu baham kijang

KANGAR - Sekali pun tugas berat terpaksa dipikul Perlis ketika bertemu Kelantan di Stadium Utama Negeri di sini malam ini, namun Singa Utara tetap menyifatkan misi tunggalnya hanyalah untuk merangkul Piala Malaysia.

Walaupun pelawat dengan slogan Gomo Kelate Gomo memiliki kelebihan itu menang di tempat sendiri Selasa lalu, namun Perlis tetap dengan semangat juang 'sang singa' mahu membaham Kijang untuk ke perlawanan akhir.

Bagi Perlis, walaupun Kelantan memiliki kelebihan dua gol dalam perlawanan separuh akhir pertama, tetapi menyifatkan perjuangan masih belum selesai.


jongkomeng: Kita tunggu malam ni.....

3 comments:

  1. Perang bola dah la wey...jgn perang orang...

    ReplyDelete
  2. gomo kelate gomo..

    main la mana pun..memang dale tange doh wwei..

    keputusan malam ni

    kelantan : 2 - Perlis 0

    ReplyDelete
  3. SERI PUN PADAN DAH..HE 3X, MUGA MODAL ADA DAH...

    ReplyDelete