Thursday 22 October 2009

BILA 'AMAR MAKRUF NAHI MUNGKAR' TIDAK DIPRAKTIKKAN...

Flet maksiat

Oleh Ahmad Shahrul Nizam Muhammad
ahmadshahrul@hmetro.com.my

SASARAN...Flet Hijau  tercemar dengan kejadian maksiat.
SASARAN...Flet Hijau tercemar dengan kejadian maksiat.

PUTRAJAYA: Gahnya nama Flet Hijau di sini dengan kegiatan maksiat sukar dinafikan apabila lebih 50 pasangan bukan mahram yang dipercayai sedang bersiap atau berniat melakukan ‘projek’ ditahan di penempatan itu sejak beberapa bulan lalu.

Lebih memalukan, flet 11 tingkat yang mempunyai lebih empat blok itu menjadi markas golongan remaja dan pasangan kemaruk seks melampiaskan nafsu serakah di rumah sewa sama ada milik pasangan lelaki atau wanita tak kira siang atau malam.

Keadaan menjadi lebih ‘meriah’ waktu malam dengan gelagat remaja perempuan menggunakan taktik berpakaian sopan termasuk bertudung litup memasuki rumah terlebih dulu sebelum diekori pasangan lelaki yang kemudian memulakan adegan mereka.

Kegiatan tidak bermoral di rumah pangsa berkenaan kebanyakannya dipercayai membabitkan pekerja swasta dan kakitangan kerajaan berusia 20 dan 25 tahun yang menyewa di flet berkenaan.


jongkomeng: Tanda2 akhir zaman, zina berleluasa, maksiat tidak dicegah. Pembikin filem, 'membuat' filem ttg kemusnahan 'dunia', yang terbaru '2012'. Namun umat yang lupa terus hanyut dalam dunia mereka. Mereka diberi peringatan di zaman persekolahan, tapi tindakan mereka seperti tidak pernah hadir ke sekolah!!!

1 comment:

  1. Salam Aku la..terima kasih ziarah..
    Dunia akhir zaman..manusia yang rakus semakin berani malakukan dosa..seolah olah tiada ujud hari pembalasan..

    ReplyDelete