Wednesday 16 December 2009

'KACAK' LELAKI BUKAN PADA FIZIKAL

'Saya tidak cukup kacak untuk Zizie'




KUALA LUMPUR - Ahli Parlimen Kinabatangan, Datuk Bung Moktar Radin (gambar) menafikan bahawa beliau akan berkahwin dengan pelakon terkenal tanah air, Zizie Ezette.

"Saya tidak cukup kacak untuk beliau (Zizie)," kata wakil rakyat Barisan Nasional (BN) itu ketika dihubungi melalui telefon selepas wakil media gagal menjejakinya di Bangunan Parlimen di sini.

Desas-desus yang mengatakan Bung Moktar, 50, akan berkahwin dengan Zizie, 31, merebak dengan pantas di Parlimen sejak pelakon itu membuat pengakuan dilamar seorang Ahli Parlimen dari Sabah baru-baru ini.

Sebelum itu, Bung Moktar telah berjanji untuk datang ke Bangunan Parlimen untuk berjumpa dengan beberapa wakil media yang ingin mendapatkan kepastian mengenai hubungan beliau dan Zizie.

Bagaimanapun, wakil media kemudiannya dimaklumkan melalui khidmat pesanan ringkas (SMS) bahawa beliau sibuk dan terpaksa menghadiri satu mesyuarat semalam.

"Sorry, there is no kahwin kahwin kahwin, hahahaha," katanya dalam satu lagi SMS kepada media.

Ditanya sama ada beliau telah melamar Zizie menerusi SMS, Bung Moktar tidak membalasnya. - Bernama


jongkomeng: Kacak orang lelaki bukan semata-mata pada fizikal. Buktinya ramai orang 'tua ganyut' mempunyai 'isteri' yang muda dan cantik. 'Kacak' seseorang lelaki boleh jadi pada kedudukan, karisma, kamasyhuran dan hartanya....contoh2nya ada banyak d isekeliling/sekitar kita.

4 comments:

  1. betooooool tuh.. 99.99999 lelaki negro kawin ngan pompuan negro.. tak kacak pun!!!!

    ReplyDelete
  2. Lama x nampak kelibat tok batin....mana pegi?

    ReplyDelete
  3. Mula2 nafi...pastu jadi...kwang...3x

    ReplyDelete
  4. pertama kali bung bercakap benar.

    ReplyDelete