Thursday 3 December 2009

BUNGA BUKAN SEKUNTUM

'Saya tetap mahukan dia'


NOR MOHAMMAD menunjukkan gambar isterinya di Ampang semalam.


KUALA LUMPUR - "Saya tetap akan pergi mengambil semula isteri setelah dapat maklumat sebenar di mana dia berada".

Demikian tegas Nor Mohammad Sham, 39, ketika diminta mengulas tindakan selanjutnya selepas berita isterinya tersiar di akhbar semalam.

"Biar bagaimana buruk sekalipun perangainya, saya tetap mahukan dia kembali dan akan mengubahnya menjadi insan yang baik," katanya.

Menurut Nor Mohammad, dia pernah bercakap melalui telefon dengan lelaki yang menyebabkan isterinya, Noor Sharmanie lari meninggalkannya tetapi berakhir dengan dia dimaki-hamun.

"Sepatutnya saya yang memarahi dia, sebaliknya saya pula yang diherdik dengan bercakap kasar dengan saya seolah-olah dia tidak bersalah.

"Apa pun yang akan terjadi, isteri saya tetap akan saya ambil semula sekalipun terpaksa meminta bantuan polis," ujarnya.


jongkomeng: Bila orang tak suka biarlah...cari yang yang, dalam berumahtangga kena cari perempuan yang cinta kpd kita, jangan yang kita je cinta kt dia....apa2 pun banyak2 bersabar insyaallah akan datang pertolongan Allah.

No comments:

Post a Comment