Thursday 16 April 2009

Pelanggaran yang menghairankan


SWANSEA - Sehingga kini, tidak ada sesiapa pun yang benar-benar mengetahui bagaimana sebuah kenderaan pacuan empat roda berada di atas sebuah kereta polis, lapor sebuah akhbar semalam.

Kereta polis tersebut pada mulanya mengejar kenderaan Nissan Terrano itu kerana ia tidak berhenti seperti diminta oleh anggota-anggota polis.

Apa yang lebih menghairankan, kereta polis model BMW yang dinaiki dua anggota polis itu remuk teruk tetapi mereka tidak cedera walaupun kenderaan pacuan empat roda model Nissan Terrano menghempap di atas kereta peronda tersebut.

Kejadian itu berlaku di Siloh Road di sini yang merupakan kawasan kediaman yang mempunyai had laju 32 kilometer sejam di selatan Wales.

Beberapa saksi menyatakan mereka hanya mendengar bunyi pelanggaran yang berlaku beberapa meter dari kawasan perumahan.

Sebuah van dan dua buah kenderaan bomba tiba di kawasan kejadian.

Kedua-dua anggota polis itu kemudian dihantar ke hospital berikutan kecederaan kecil tetapi pemandu dan penumpang pacuan empat roda itu dibawa ke sebuah balai polis. - Agensi


jongkomeng: Dalam dunia ni macam2 boleh berlaku. Ada perkara yang lebih pelik tapi tiada orang kisah pun. Yang pasti Allah SWT maha berkuasa keatas sesuatu.

1 comment: